Друк

Педагогічна практика студентів 4-х курсів спеціальності 5.01010201 „Початкова освіта” є завершальним етапом  практичної підготовки майбутнього вчителя і проводилась в терміни, передбачені навчальним планом з 11 січня 2016 року протягом 7-ми тижнів.

      До неї було допущено 88 студентів, які успішно виконали попередні види педагогічної практики.  82 студенти були розподілені в  школи міста Запоріжжя: Хортицький район - ЗОШ № 24, 32, 40, 45, 49, 51,106, 108; Ленінський район – ЗОШ № 81, 86, 109; Жовтневий район - ЗОШ №1, №15; Шевченкіський район - №4, 63; Комунарський район - № 103.  6 студентів проходили практику за місцем майбутнього працевлаштування в Запорізький області у   Новомиколаївському,  Запорізькому районах;  в, Івано-Франківській області.

Педагогічна практика студентів 4-х курсів спеціальності 5.01010201 „Початкова освіта” є завершальним етапом  практичної підготовки майбутнього вчителя і проводилась в терміни, передбачені навчальним планом з 11 січня 2016 року протягом 7-ми тижнів.

      До неї було допущено 88 студентів, які успішно виконали попередні види педагогічної практики.  82 студенти були розподілені в  школи міста Запоріжжя: Хортицький район - ЗОШ № 24, 32, 40, 45, 49, 51,106, 108; Ленінський район – ЗОШ № 81, 86, 109; Жовтневий район - ЗОШ №1, №15; Шевченкіський район - №4, 63; Комунарський район - № 103.  6 студентів проходили практику за місцем майбутнього працевлаштування в Запорізький області у   Новомиколаївському,  Запорізькому районах;  в, Івано-Франківській області.

       Основна мета безперервної практики - корекція створеної структури педагогічної діяльності практиканта в ході проведення попередніх видів практики на основі інтегрування теоретичних знань, практичних умінь та навичок, формування професійних компетентностей безпосередньо на робочому місці вчителя.

        У ході переддипломної практики студенти виконували обов'язки вчителів початкових класів - проводили уроки, позакласну роботу з дітьми та заняття зі спеціалізації.

Відзначається робота студентів Лобуцької А.В., Некрасова П.А., Богуславської М.В., Чайковської М.С. (4-А), Єлісєєвої Л.М., Мачеча В.С., Карапейчик А.О., Салієвої  І.А. (4-Б), Доце     нко П.А., Королькової Є.В., Рекубратської О.Р. (4-В), Безручко І.Ю., Пономаренко В.О., Смирної В.С., Шестопал О.О. (4-Г).

     Для підбиття підсумків переддипломної педагогічної практики було проведено конференцію на тему „Найкраща професія під сонцем,” на якій були розглянуті такі питання:

1. Ігрова діяльність в початкових класах (Чайковська М.).

2. Розвивальні ігри у класах інтенсивної педагогічної корекції (Лобуцька А.В., Некрасов П.А.).

3. Технологія проектного навчання (Квашина М., Баліцька В.).

4. Інформаційно-комунікативна технологія (Коломоєць А., Ворон А.,  Рощукіна Т.).

5. Інтерактивні технології навчання на уроках англійської мови     (Богуславська М.).

6. Диференціація  і індивідуалізація навчального процесу на уроках математики (Карапейчик А., Салієва І.).

7. Оцінення навчальної діяльності учнів початкових класів (Зінченко О., Мачеча В.)

8. ІКТ на уроках в початковій школі (Рекубратська О., Доценко П., Королькова Є.)

9. Педагогіка співробітництва за Ш.О.Амонашвілі (Замуленко К., Шестопал О., Черняк К. )

 Були запрошені студенти третіх курсів шкільного відділення, вчителі базових шкіл. У виступах випускників, вчителів шкіл, методистів педагогічного коледжу були проаналізовані досягнення за час практики і висловлені такі пропозиції.