Студенти Запорізького педагогічного коледжу спеціальностей «Початкова освіта». « Образотворче мистецтво» на 3 курсі в 6 семестрі і 2- Є проходять літ­ню педагогічну практику в ролі вихователів і вожатих у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.  До літньої педагогічної практики були допущені:

-         спеціальність «Початкова освіта» - 116 студентів

-          спеціальність «Образотворче мистецтво» -14 студентів.

Чудовий час літніх канікул багато чисельна ді­твора проводить у пришкільних чи заміських закладах  оздоровлення та відпочинку.   Як допомогти їм викорис­тати літо для зміцнення здоров'я, фізичних сил, розвитку особистості? Що потрібно, щоб діти отримали радість від спілкування з товаришами, дорослими? Яким повинен бути вожатий? Ці та багато інших питань хвилювали  студентів коле­джу, які готувалися до літньої  педагогічної прак­тики в дитячих оздоровчих  таборах.

Для підготовки студентів до роботи  з жовтня 2017  протягом навчального року проводився семінар з участю викладачів коледжу, директора ДОК «Бригантина» Куликовського С.С., спеціалістів з організації літнього відпочинку дітей.

  Наш навчальний заклад  заключив  угоди з таборами і вже багато років ми співпрацюємо з ДОТ «Маяк», «Супутник» - на Дніпрі; «Ювілейний» - у Приморську; «Бригантина» - у  Скадовську та 39 студентів працювали у пришкільних оздоровчих таборах .

Літня практика, по суті, була самостійною педа­гогічною роботою з повною відповідальність за життя, фізичний, психічний і моральний стан ді­тей і підлітків, їх повноцінний відпочинок і роз­виток. Діяльність вожатого в таборі багатофун­кціональна. Взагалі, професія вожатого припускає, що ти одночасно і педагог, і психолог, і медик, і кравець, і танцюрист, і співак, і артист, і спортсмен (причому всіх видів спорту одночасно)  і ще багато хто.У таборі студентам доводилося працювати над створенням, розвитком і згуртуванням тимча­сового дитячого колективу.

    Неформальність табірного оточення, різнома­нітність форм і видів діяльності дозволяє створи­ти сприятливі умови для самоусвідомлення і самоактуалізації кожному вихованцю.

Дитячі оздоровчі табори стали для студентів не лише місцем педагогічної практики, але й сильним фактором і професійного становлення. Тутна перше місце виходили не лише і не сті­льки професійні знання і вміння, скільки особис­тість самого вожатого. Часто мало помітний в академічній групі студент розкривався в нефо­рмальній роботі з дітьми як особистість, володію­чи великою кількістю позитивних якостей і здіб­ностей. На власному досвіді студент-практикант мав можливість переконатися в правильності чи хибності вибра­ної професії, в необхідності самопізнання, само­освіти і самовдосконалення. Звичайно були поодинокі випадки порушення дисципліни, особиста інертність, невмотивованість у професійній роботі, але всі студенти виконали програму педагогічної практики. Деякі відпрацювали 2 зміни :

Марфійчук Х.Г., Сташук І.І.,  Таран А.Д., Сорочишина К.В.(4-В), Максименко А.І., Зінченко Д.С., Зейналова В.І., Топчієва В.(4-б), Фесенко Г.С.(4-Г), Запара Є.О.(4-ОМ)

3 зміни:

Степаненко Н.Г., Черняева А.(4-А), Самборин А.Ю., Трошина О.О.( 4-б), Трохименко Н.В., Мохонько А.(4-В), Пантюк О.В.(4-ОМ)

4 зміни:

Ільченко М.Ю.(4-В), Плювака В. (4-б)

5 змін:

Плужник А.О., Хілько Д.О.

У деяких студентів, хоч не було практики, але вони готувалися до цього й зробили перші сходинки у своєму професійному зростанні. Це студент 3 курсу групи Г Шпонько Артем.

... Так що для того, щоб стати вожатим - запам'ятовуйте все, що чуєте, навчайтеся всьому, чого ще не вмієте, і постійно придумуйте для дітей щось нове!

Вожатий – це не професія, це покликання, стан душі.

Пропонуємо для перегляду презентації літньої педагогічної практики студентів коледжу.

Відео, презентації - ТУТ!!!

У цьому навчальному році випускники коледжу сп « Початкова освіта» успішно пройшли практику «Перші дні дитини в школі» у період з 03.09-07.09 2018 р. практику «Перші дні дитини в школі», мета якої – ознайомити студентів із своєрідністю періоду адаптації дитини до нових умов у перший тиждень її перебування  у школі.

З 1 вересня в Україні стартувала реформа освіти – НУШ. Ми вдячні вчителям базових шкіл Хортицького району, м.Запоріжжя гімназії №45, ліцею №99, ЗОШ I-III ст.№ 24,32,49,51,91,92, які поділилися своїми здобутками та напрацюваннями з втілення ідей Нової української школи.

Студенти побачили особливісті нової школи – це організація такого освітнього середовища, що сприяє вільному розвитку творчої особистості. У такій школі зростає частка проектної, командної та групової діяльності у педагогічному процесі. Організація освітнього простору навчального кабінету вимагає широкого використання інформаційних технологій, мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання. Новий зміст освіти, заснований на інтеграції та формуванні компетентностей, потрібний для успішної самореалізації у суспільстві; педагогіка,що ґрунтується на партнерстві, орієнтація на потреби учня в освітньому процесі. 

Студенти коледжу познайомились з організацією освітнього середовища у класі, плануванням роботи вчителя в перший тиждень (модельна програма «Я-школярик»), проведенням ранкових зустрічей, розробкою та впровадженням правил і рутин, способами інтеграції навчання, способами оцінення навчальних досягнень учнів (вербального, формувального, портфоліо), формами співпраці вчителя та батьків, з реалізацією головних завдань першого тижня( очікуваних результатів) та їх зв`язком із завданнями адаптаційно-ігрового періоду початкової школи. Випускники провели моніторингові дослідження готовності  учнів до навчання у школі. За результатами педагогічної практики студенти виготовили і презентували лепбуки «Нова українська школа», електронні скарбнички , ознайомились з методичною літературою. Ця практика надихнула студентів на творчій пошук формування особистості вчителя Нової української школи.

Відеорепортаж з місця подій. (Натисни ТУТ!)

З 9 січня 2018 року студенти спеціальності «Початкова освіта» проходили переддипломну педагогічну практику протягом 7 тижнів. 77 студентів, які виконали попередні види практики, були розподілені в 31 школу міста Запоріжжя та області. 24 студенти проходили практику за місцем майбутнього працевлаштування: це ЗОШ №3, 5, 62, 63, 86, 91, гімназія «Контакт», Запорізький Академічний ліцей, ЗНВК «Барвінок», Кушугумський НВК «Інтелект», Балабинська гімназія «Престиж», Лежинський НВК, Василівська ЗОШ №1, 3, Дніпровська ЗОШ Вільнянського району, Томаківська ЗОШ №1 Дніпропетровської області.

Детальніше: Конференція за...

Вітаємо студентів 2-х курсів шкільного відділення з початком активної педагогічної практики!!!

Грунтовна підготовка до першого заняття забезпечила успіх. А скільки було тривог і переживань! В гості до учнів прийшли герої мультфільмів і казок з цікавими конкурсами і загадками. В класах панувала атмосфера радості, співтворчості. Всі студенти були захоплені своєю роботою.

Бажаємо успіхів і професійних перемог!

Голова ЦК викладачів

психолого-педагогічних дисциплін

Іщенко І.В.