СХОДИНКИ ДО ПРОФЕСІЇ.

Підсумки практики «Введення в спеціальність» студентів 2-А, 2-Г сп.012 Дошкільна  освіта.

О, вихователь! Ти даруєш світло,

Ти вчиш любові, мудрості й доброті,

Щоб у малих серденьках було завжди літо

Без смутку, прикрості  й самоти.

Навчально-ознайомлювальна практика „Введення в спеціальність” тривала протягом п’яти тижнів.    Мета практики: формування у студентів цілісного уявлення про навчально-виховний комплекс сучасного дошкільного закладу і вихователя як головного суб’єкта виховного процесу в дошкільному освітньому закладі.  

11.10 2018 року  в актовій залі педагогічного коледжу відбулося обговорення  цього виду практики. Вихователь -  дивовижна професія. Вона дає можливість зазирнути в країну дитинства. Студенти 2 курсів поділилися своїми враженнями  про першу практику « Введення в спеціальність»,  адже вони дізналися про різні типи дошкільних закладів, мали можливість впевнитися у обраній  професіїї  - вихователь.

Із всіх професій, які є у світі,

З усіх ремесел на землі  -

Одна лише красується у світлі,

І світло це  - сподобалось мені.

Своїм теплом ти прихиляєш небо.

В маленькому житті  -  лишаєш добрий слід.

І крізь роки дитина  пам’ятатиме про тебе,

Бо вибрав ти, мабуть, найвищу із доріг…

Для студентів спеціальності  «Дошкільна освіта» навчальним планом передбачено проходження літньої педагогічної практики з 01.06.2018 р.(база 9 класів) і з 24.06.2018 р.(база 11 класів) протягом 3,5тижнів. До літньої педагогічної практики були допущені 42 студенти спеціальності «Дошкільна освіта».

Метою літньої педагогічної практики є поглиблення професійно-педагогічних знань і умінь студентів, формування  компетентностей виховної роботи з дітьми дошкільного віку в літній період.

Літня педагогічна практика студентів 3-А та 2-Г спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» проходила в червні та липні  в ЗДО Хортицького району м. Запоріжжя (№ 231, 269, 235, 291, 205, 287, 240 ).  Всі виконали програму практики.

У літні місяці діти відпочивають від навчання, а їх перебування в ЗДО підпорядковане оздоровчій меті, тобто укріпленню фізичного та психічного здоров’я.. Життя дітей організується за літнім режимом. У цей період зменшується кількість обов’язкових занять і збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі (до 80% всього часу), ранковий прийом дітей, ранкова гімнастика відбуваються на ділянці закладу.

У ДНЗ час неспання складається із різноманітної діяльності. Це організовані (за спеціальним розкладом) праця, самостійна та організована ігрова діяльність, розваги. У літній період велика увага надається ігровій діяльності, ознайомленню з оточуючим і природою рідного краю. Студенти усвідомлювали, що у процесі гри вирішуються освітньо – виховні задачі, формуються та удосконалюються необхідні уміння та навички, закріплюються й поглиблюються їх уявлення про оточуючу дійсність. Випускники проводили різноманітні для дошкільників ігри за характером і змістом: сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі, спортивні, ігри-забави, народні тощо.

Кожна підгрупа студентів підготувала презентацію за основними напрямками роботи влітку, де чітко визначила тему, мету, форми роботи. Саме літня педагогічна практика  дала змогу нашим студентам  себе реалізувати  і виявити здібності й таланти. Пропонуємо презентації для перегляду.

Матеріали, презентації можна переглянути ТУТ!

                                                                Завідувач з навчально-виробничої

                                          практики Гужва О.І.

Сходинка до професії.
 Переддипломна педагогічна практика студентів  3-Г  сп.012 Дошкільна освіта.

Завершилась безперевна практика студентів 3-Г дошкільного відділення.   У відповідності з діючими навчальними планами  24 студенти 3 курсу групи Г в період з 03.04 до 01.05.2018р. були розподілені в базові дошкільні заклади Хортицькоо району №232,235, 240, 272, 291, 7 студентів з них працювали за місцем майбутнього працевлаштування – в дошкільних закладах міста та області - №45, 244, 284,285 та інших.

Детальніше: Переддипломна...

Чий такий красивий дім?

Грають промені на нім,

Сяє напис «Колобок» -

Це Тетянки дитсадок.

Чий такий співучий дім?

Цілий день пісні у нім.

Кличе музика в танок.

Це Сніжани дитсадок.

Чий такий веселий дім?

Не змовкає сміх у нім.

А малечі - мов квіток!

Це Карини дитсадок.

Ось в таких різних дошкільних навчальних закладах Хортицького району (№231, 235,272,282, 287,291), міста та області ( №33,39,142, «Джерело», Матвіївський ЗНВК) проходили переддипломну педагогічну практику в якості вихователя 23 студентки 4 курсу групи А спеціальності «Дошкільна освіта».

1 березня 2018 року відбулася конференція за результатами переддипломної педагогічної практики. Під час конференції обговорювалися питання досягнень студентів, а також розкрили проблеми у підготовці майбутніх вихователів.

Ведуча конференції, методист практики і класний керівник студентів 4 курсу групи «А» Оласюк Ю.В. запропонувала цікавий сюжет для проведення конференції, яка мала назву «Щоденник пам’яті». «Гортаючи» сторінки такого щоденника, студенти поринули у світ спогадів.

Детальніше: Звіт про...

Завершилась п’ятитижнева практика «Введення в спеціальність». Спілкування з дитиною повинно будуватись як педагогічна взаємодія, яка складається з двох взаємопов’язаних процесів: спілкування і спільної діяльності.

Сутність процесу педагогічної взаємодії передбачає розвиток особистості дитини і самого вихователя. Особистість кожного учасника цього процесу отримує свободу для формування і розвитку в умовах комфортного психологічного клімату. Від особистісного потенціалу, професійних і спеціальних знань та умінь, поглядів і переконань педагога залежать ефективність і плодотворність спілкування і спільної діяльності.

 

Мінітвір-роздум