Чий такий красивий дім?

Грають промені на нім,

Сяє напис «Колобок» -

Це Тетянки дитсадок.

Чий такий співучий дім?

Цілий день пісні у нім.

Кличе музика в танок.

Це Сніжани дитсадок.

Чий такий веселий дім?

Не змовкає сміх у нім.

А малечі - мов квіток!

Це Карини дитсадок.

Ось в таких різних дошкільних навчальних закладах Хортицького району (№231, 235,272,282, 287,291), міста та області ( №33,39,142, «Джерело», Матвіївський ЗНВК) проходили переддипломну педагогічну практику в якості вихователя 23 студентки 4 курсу групи А спеціальності «Дошкільна освіта».

1 березня 2018 року відбулася конференція за результатами переддипломної педагогічної практики. Під час конференції обговорювалися питання досягнень студентів, а також розкрили проблеми у підготовці майбутніх вихователів.

Ведуча конференції, методист практики і класний керівник студентів 4 курсу групи «А» Оласюк Ю.В. запропонувала цікавий сюжет для проведення конференції, яка мала назву «Щоденник пам’яті». «Гортаючи» сторінки такого щоденника, студенти поринули у світ спогадів.

Детальніше: Звіт про...

Завершилась п’ятитижнева практика «Введення в спеціальність». Спілкування з дитиною повинно будуватись як педагогічна взаємодія, яка складається з двох взаємопов’язаних процесів: спілкування і спільної діяльності.

Сутність процесу педагогічної взаємодії передбачає розвиток особистості дитини і самого вихователя. Особистість кожного учасника цього процесу отримує свободу для формування і розвитку в умовах комфортного психологічного клімату. Від особистісного потенціалу, професійних і спеціальних знань та умінь, поглядів і переконань педагога залежать ефективність і плодотворність спілкування і спільної діяльності.

 

Мінітвір-роздум

Навчальним планом для студентів 3-А, 2-Г сп. «Дошкільна освіта» передбачено проходження літньої педагогічної практики. 58 студентів дошкільного відділення були допущені до літньої педагогічної практики. Студенти проходили практику у базових дошкільних закладах Хортицького району № 205, 231, 232, 235, 240, 282, 287 та 291. Усі студенти виконали програму практики.

Детальніше: Літня педагогічна...

15 травня 2017 року відбувся круглий стіл за результатами переддипломної педагогічної практики студентів 3 курсу групи Г спеціальності «Дошкільна освіта». Студенти коледжу проходили практику в базових дошкільних закладах Хортицького району №107,205,235,269,291 в якості вихователя.  Під час круглого столу відбулось обговорення здобутків і досягнень студентів, а також розкрили проблеми у підготовці майбутніх фахівців.

Детальніше: ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЇ

Вересень. Початок нового навчального року, перший дзвоник і нові обличчя наших студентів – майбутніх вихователів дошкільних навчальних  закладів.

Мир дитинства – чудовий. Це радість пізнання дитини, спілкування і спільна діяльність з ним, розвиток та їх навчання.

П’ятитижнева педагогічна практика «Введення в спеціальність» знайомить студентів з різними типами дошкільних закладів і тому її мета: формування у студентів цілісного уявлення про навчально-виховний комплекс сучасного дошкільного закладу і вихователя як головного суб’экта виховного процессу.

Перше знайомство – з системою дошкільної освіти України, вивчення законодавчих та нормативних документів про дошкільну освіту, на яких базується робота дитячих закладів незалежно від їх типів (або всіх дитячих закладів).

У подальшому студенти знайомляться з загальним типом дошкільного закладу для дітей від двох до шести років, де реалізуються завдання програм «Дитина в дошкільні роки», «Оберіг» та інше.

Дошкільні заклади компенсуючого типу розкривають нелегку, але таку необхідну роботу психолога, логопеда з дітьми, які потребують корекції розумового або фізичного розвитку.

Хортицький соціально-реабілітаційний центр дітей - інвалідів дає змогу розкрити зміст роботи та організацію корекційних занять, фізкультурно – оздоровчих заходів, які розраховані на їх тривале лікування та реабілітацію.

Центр розвитку дитини «Лазурний» - один з найкращих дошкільних закладів України. Основні напрямки діяльності центру : соціальна адаптація дітей до умов дошкільного закладу, проведення різних форм освітнього процесу (заняття в гуртках, секціях, студіях тощо), впровадження експериментальної та інноваційної діяльності).

За п’ять тижнів студенти отримали знання про систему дошкільної освіти України.

Наступний вид педагогічної практики – «Роль помічника вихователя». Успіхів Вам, майбутні вихователі.

 

Викладач дошкільних дисциплін,

методист педагогічної практики Овчинікова В.І.

Презентація ДНЗ №237 “Смородинка” (Переглянути/Завантажити)