Завершилась п’ятитижнева практика «Введення в спеціальність». Спілкування з дитиною повинно будуватись як педагогічна взаємодія, яка складається з двох взаємопов’язаних процесів: спілкування і спільної діяльності.

Сутність процесу педагогічної взаємодії передбачає розвиток особистості дитини і самого вихователя. Особистість кожного учасника цього процесу отримує свободу для формування і розвитку в умовах комфортного психологічного клімату. Від особистісного потенціалу, професійних і спеціальних знань та умінь, поглядів і переконань педагога залежать ефективність і плодотворність спілкування і спільної діяльності.

 

Мінітвір-роздум

Навчальним планом для студентів 3-А, 2-Г сп. «Дошкільна освіта» передбачено проходження літньої педагогічної практики. 58 студентів дошкільного відділення були допущені до літньої педагогічної практики. Студенти проходили практику у базових дошкільних закладах Хортицького району № 205, 231, 232, 235, 240, 282, 287 та 291. Усі студенти виконали програму практики.

Детальніше: Літня педагогічна...

15 травня 2017 року відбувся круглий стіл за результатами переддипломної педагогічної практики студентів 3 курсу групи Г спеціальності «Дошкільна освіта». Студенти коледжу проходили практику в базових дошкільних закладах Хортицького району №107,205,235,269,291 в якості вихователя.  Під час круглого столу відбулось обговорення здобутків і досягнень студентів, а також розкрили проблеми у підготовці майбутніх фахівців.

Детальніше: ШЛЯХ ДО ПРОФЕСІЇ

Вересень. Початок нового навчального року, перший дзвоник і нові обличчя наших студентів – майбутніх вихователів дошкільних навчальних  закладів.

Мир дитинства – чудовий. Це радість пізнання дитини, спілкування і спільна діяльність з ним, розвиток та їх навчання.

П’ятитижнева педагогічна практика «Введення в спеціальність» знайомить студентів з різними типами дошкільних закладів і тому її мета: формування у студентів цілісного уявлення про навчально-виховний комплекс сучасного дошкільного закладу і вихователя як головного суб’экта виховного процессу.

Перше знайомство – з системою дошкільної освіти України, вивчення законодавчих та нормативних документів про дошкільну освіту, на яких базується робота дитячих закладів незалежно від їх типів (або всіх дитячих закладів).

У подальшому студенти знайомляться з загальним типом дошкільного закладу для дітей від двох до шести років, де реалізуються завдання програм «Дитина в дошкільні роки», «Оберіг» та інше.

Дошкільні заклади компенсуючого типу розкривають нелегку, але таку необхідну роботу психолога, логопеда з дітьми, які потребують корекції розумового або фізичного розвитку.

Хортицький соціально-реабілітаційний центр дітей - інвалідів дає змогу розкрити зміст роботи та організацію корекційних занять, фізкультурно – оздоровчих заходів, які розраховані на їх тривале лікування та реабілітацію.

Центр розвитку дитини «Лазурний» - один з найкращих дошкільних закладів України. Основні напрямки діяльності центру : соціальна адаптація дітей до умов дошкільного закладу, проведення різних форм освітнього процесу (заняття в гуртках, секціях, студіях тощо), впровадження експериментальної та інноваційної діяльності).

За п’ять тижнів студенти отримали знання про систему дошкільної освіти України.

Наступний вид педагогічної практики – «Роль помічника вихователя». Успіхів Вам, майбутні вихователі.

 

Викладач дошкільних дисциплін,

методист педагогічної практики Овчинікова В.І.

Презентація ДНЗ №237 “Смородинка” (Переглянути/Завантажити)

У відповідності до діючих навчальних планів студенти 3-А, 2-Г, 2-Д (спеціальність 5.01010101 "Дошкільна освіта") проходили літню педагогічну практику в базових дошкільних установах: 3-А – з 27.05 до 24.06.15р.;             2-Г, 2-Д– з 19.06 до 17.07.15р. До практики було допущено 75 студентів.  Програму літньої педагогічної практики виконали всі студенти.

Літня практика проводилась у базових дошкільних закладах Хортицького району, що сприяло кращій адаптації студентів до умов і особливостей дитячих дошкільних закладів.

10 жовтня 2015 року відбулася підсумкова конференція студентів випускних курсів дошкільного відділення за результатами літньої педагогічної практики.

На конференції були проаналізовані досягнення та недоліки літньої педагогічної практики, представлені презентації, самостійні творчі роботи з унаочнення виховного процесу у дошкільних закладах, висловлено ряд пропозицій щодо покращення підготовки студентів, проведено обмін досвідом, набутим у процесі самостійної діяльності.

Фото конференції: