Друк

Вересень. Початок нового навчального року, перший дзвоник і нові обличчя наших студентів – майбутніх вихователів дошкільних навчальних  закладів.

Мир дитинства – чудовий. Це радість пізнання дитини, спілкування і спільна діяльність з ним, розвиток та їх навчання.

П’ятитижнева педагогічна практика «Введення в спеціальність» знайомить студентів з різними типами дошкільних закладів і тому її мета: формування у студентів цілісного уявлення про навчально-виховний комплекс сучасного дошкільного закладу і вихователя як головного суб’экта виховного процессу.

Перше знайомство – з системою дошкільної освіти України, вивчення законодавчих та нормативних документів про дошкільну освіту, на яких базується робота дитячих закладів незалежно від їх типів (або всіх дитячих закладів).

У подальшому студенти знайомляться з загальним типом дошкільного закладу для дітей від двох до шести років, де реалізуються завдання програм «Дитина в дошкільні роки», «Оберіг» та інше.

Дошкільні заклади компенсуючого типу розкривають нелегку, але таку необхідну роботу психолога, логопеда з дітьми, які потребують корекції розумового або фізичного розвитку.

Хортицький соціально-реабілітаційний центр дітей - інвалідів дає змогу розкрити зміст роботи та організацію корекційних занять, фізкультурно – оздоровчих заходів, які розраховані на їх тривале лікування та реабілітацію.

Центр розвитку дитини «Лазурний» - один з найкращих дошкільних закладів України. Основні напрямки діяльності центру : соціальна адаптація дітей до умов дошкільного закладу, проведення різних форм освітнього процесу (заняття в гуртках, секціях, студіях тощо), впровадження експериментальної та інноваційної діяльності).

За п’ять тижнів студенти отримали знання про систему дошкільної освіти України.

Наступний вид педагогічної практики – «Роль помічника вихователя». Успіхів Вам, майбутні вихователі.

 

Викладач дошкільних дисциплін,

методист педагогічної практики Овчинікова В.І.

Презентація ДНЗ №237 “Смородинка” (Переглянути/Завантажити)