Друк

Навчальним планом для студентів 3-А, 2-Г сп. «Дошкільна освіта» передбачено проходження літньої педагогічної практики. 58 студентів дошкільного відділення були допущені до літньої педагогічної практики. Студенти проходили практику у базових дошкільних закладах Хортицького району № 205, 231, 232, 235, 240, 282, 287 та 291. Усі студенти виконали програму практики.

Неможливо переоцінити  позитивний вплив літнього періоду на дитину будь - якого віку. Постійне знаходження на свіжому повітрі, багатство форм, фарб і звуків у природі, різноманітність радісних переживань і нових почуттів, багата вітамінами та іншими необхідними організму речовинами їжа, відносна свобода поведінки – все це дає дитини значний фізичний і емоційний запас сил. Навчально-виховна робота влітку здійснюється у процесі спілкування з природою через гру, художню і рухливу діяльність, посильну працю. Особливої турботи потребує і здоров’я дитини. Основна задача літнього періоду – загальне оздоровлення дитячого організму. Прогулянки, екскурсії, походи, ігри, використання природних умов дозволяє значно розширити рухливі можливості дітей. Мета практики: формування у студентів уявлення про особливості роботи дошкільного закладу в літній оздоровчий період і самостійне оволодіння функціями діяльності вихователя.

Студенти 3-А, 2-Г дошкільного вивчили особливості діяльності дошкільного закладу влітку, оволоділи основними методичними підходами до роботи з дітьми, апробували методи діагности діяльності дошкільника, прагнули сформувати індивідуальний стиль у педагогічній діяльності. Все це сприяло вихованню любові до майбутньої професії  і дало можливість розвинути творчість і креативність студентів. Бажаю всім випускникам сп. «Дошкільна освіта» подальшої творчої наснаги і щасливої педагогічної долі.

ДНЗ №282 “Олеся” (Переглянути ПРЕЗЕНТАЦІЯ)

Євген Міхєєв В. Симоненко "Ти знаєшь, що ти людина" (Переглянути ВІДЕО)

 Завідувач з НВР  Гужва О.І.

13 вересня 2017 року  відбулася конференція за результатами літньої педагогічної практики студентів 2-Г, 3-А сп. «Дошкільна освіта». Доброзичливу атмосферу для обміну думками та приємного спілкування створила методист практики та класний керівник  студентів 4 курсу групи А Оласюк Ю.В..

Перефразувавши вислів : «Те, що я чую - я забуваю. Те, що я бачу й чую - я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань та навичок», саме під таким девізом студенти знаходили різноманітні форми роботи з вихованцями  для реалізації освітніх іній Базового компоненту, який є Державним стандартом дошкільної освіти.

У своїх виступах студенти ділилися своїми здобутками, презентували різноманітні форми роботи, які вони проводили під час літньої педагогічної практики. Майбутні вихователі співпрацювали з досвідченими вихователями району, які  передавали  їм свій професійний досвід.

Студенти  4 курсу групи А  зазначили, що під час проведення різноманітних форм роботи з дітьми їм стали у нагоді знання, які вони отримали на лекціях у коледжі. Літня практика дала їм змогу спробувати себе в ролі справжнього вихователя.

Практиканти 3 курсу групи Г пообіцяли, що вони і надалі будуть  намагалися  впроваджувати  у роботу з дітьми все заплановане та знаходити такі форми роботи, які б могли всебічно розвивати особистість дитини.

Директор коледжу, завідувач з навчально – виробничої практики, методисти практики  побажали студентам успіхів, здоров'я, творчого натхнення та реалізацію всього про що вони мріють.

Методист практики Оласюк Ю.В.