Щойно з практики

Упродовж двох тижнів відповідно до змісту практики з додаткової кваліфікації «Учитель іноземної мови в дошкільному навчальному закладі» студенти 4 курсу груп А і Б мали змогу заявити про себе як компетентних вчителів англійської мови.
Під час практики студентам вдалося належним чином організувати роботу дітей, стимулювати їхню пізнавальну активність, формувати навчальну мотивацію та виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
У своїй роботі практиканти намагалися використовувати сучасні методи і прийоми, добирати та самостійно створювати ефективні засоби навчання, зокрема використовували інформаційно-комунікаційні технології навчання, інтерактивні форми роботи, як-от роботу в парах, "Мікрофон", "Рухливі шеренги", застосовували новітні та традиційні підходи до навчання англійської мови дітей дошкільного віку, намагалися враховувати індивідуальні особливості кожної дитини.
Результати практики свідчать про те, що всі студенти повністю впорались із поставленою метою та завданнями переддипломної практики, поглибили теоретичні знання з методики та суміжних дисциплін, практично оволоділи способами організації навчально-виховного процесу з іноземної мови у ДНЗ, методами та прийомами навчання відповідно до вікових та індивідуальних особливостей дітей.

відео з переддипломної практики

Презентація

Звіт з практики 

    Практика студентів 4 курсу груп А, Б сп. «Дошкільна освіта» з додатковою кваліфікацією «Керівник образотворчої діяльності» (викладач Чуйкіна Л. А.) проходила в одному з найкращих дитячих розвивальних центрів «Лазурний».  Комфортна ізостудія та зимовий сад налаштовували наших студентів на творчий підхід в проведенні занять з зображення натюрмортів, анімалістки, декоративно-прикладного мистецтва та художньо-дидактичних ігор.
    Студенти по-новому розкрили для себе світ дитячого малюнка та можливості реалізації творчості та креативності.

    Надзвичайно вразила всіх найприємніша частина практики – вистава «Театр фарб», яка була заключним акордом у проведені педагогічної практики зі спеціалізації «Керівник образотворчої діяльності». Королева-пензлик представила свої фарби через балетні па, музику та віршовані рядки. Кожна фарба прийшла з веселки зі своїм характером, в костюмі з нетрадиційних матеріалів та арт-розписом. Цікаво і весело для малюків проведені художньо-дидактичні ігри. Святковий настрій підтримала дискотека. Окрасою свята стала виставка творчих робіт дітей «Щедра осінь», виконаних разом із студентами-практикантами.
    Такою видалася практика наших дошкільниць. Попереду – творчі роботи з декоративного мистецтва, підготовка до переддипломної практики, студентська праця, снагу до якої підтримують гарячі дитячі серця й допитливі оченята. Тож, успіхів і творчих перемог вам, дорогі студенти. 

З повагою,

Чуйкіна Людмила Анатоліївна.

 

 * Введення в спеціальність

* Практика в ролі помічника вихователя

* Спостереження та пробна практика

* Переддипломна педагогічна практика


Літня

педагогічна

практика

 

вересень 2013 Звіт за результатами літньої педагогічної практики