Про практику 4-Ашк.

Друк


Що таке практика? Запитайте пересічну людину. В найкращому випадку вона відповість вам таким чином, що ви вже й не згадаєте про що питали. Тоді запитайте студента педагогічного коледжу. Ви дізнаєтесь багато цікавого! Не лише, що таке практика, а яка вона буває і чим взагалі вона є для нас – студентів педагогічного коледжу.

Що таке практика? Запитайте пересічну людину. В найкращому випадку вона відповість вам таким чином, що ви вже й не згадаєте про що питали. Тоді запитайте студента педагогічного коледжу. Ви дізнаєтесь багато цікавого! Не лише, що таке практика, а яка вона буває і чим взагалі вона є для нас – студентів педагогічного коледжу. Це незвичайні 35 чи 40 хвилин. Це неповторний момент життя, який захоплює тебе сповна. Не може бути однакових уроків. Повірте, навіть якщо провести два чи три уроки за однією темою, вони будуть різним. Зміст матеріалу звичайно не зміниться, але сам його виклад …

В коледжі дуже багато часу приділяють викладу теоретичного матеріалу. Методики, основи предметів – все це дає нам ґрунтовну підготовку, але без практики ми ніколи не відчули б на скільки складно бути вчителем. Ми вчимося не лиши навчати дітей, а виховувати їх. Кожні наші уроки спрямовані на формування, удосконалення вмінь та навичок, розвиток пізнавальних психічних процесів, виховання бажання вчитись та пізнавати навколишній світ. А головне, допомогти шестирічній дитині стати освіченою Людиною.

Зараз ми випускники – 4 курс. Вже багато пройдено. Перші невдачі, перші сльози, перші успіхи, перша посмішка від учня, перший вогник в його очах, що безперечно вказує на довіру до тебе як вчителя. Ти починаєш розчинятися в шкільній атмосфері, виникає бажання залишить з дітьми і не покидати їх. Одна студентка нашої групи так і зробила. Вже чотири місяці вона сама вчить дітей, в той же час, продовжуючи здобувати знання в коледжі на індивідуальній формі навчання. Зустрічаючись з нею, розумієш – вона вже справжня вчителька. Звичайно, навчання дітей потребує багато зусиль від вчителя. Це відповідальність, пунктуальність, зосередженість, відданість своїй справі, любов до дітей, вміння приймати любов дітей, вміння виховати не лише особистість, але і дружній колектив. Це зовсім інше життя. Ти не маєш права бути не підготовленим, проспати чи просто не з’явитись на урок.

Вивчаючи теорію, ти ніколи не зрозумієш – вчитель ти чи ні. Саме на практиці прийде розуміння: вчитель за покликанням чи пересічний громадянин, який досі не впевнений навіщо живе на світі.

Завершуючи, хотіла б побажати всім четвертим курсам перед переддипломною практикою наснаги та впевненості в своїх силах. Бо саме під час неї ви впевнитесь: вчитель ви чи пересічний громадянин!!!
12.12