Формування професійних компетентностей вожатого продовжується! Студенти 2-Є шк., 3-Г шк., 3-В шк. педагогічного коледжу Хортицької національної академії вивчали різні види ігор, презентували загонові куточки, складали і захищали плани роботи в загоні, моделювали можливі труднощі у педагогічному спілкуванні та пропонували шляхи розв'язання проблем. Інтерактивна групова робота подобається студентам! Чекаємо наступних цікавих занять!!!!!!

16 листопада 2019 року було продовжено підготовку студентів педагогічного коледжу до літньої педагогічної практики. Майбутні вчителі початкових класів та образотворчого мистецтва під керівництвом викладачів психолого-педагогічних дисциплін Бикової Т.Б., Рибенчук Н.І. проявили свою творчість у виготовленні сучасних загонових куточків, продемонстрували організаторські здібності під час проведення ігропрактикуму, виявили комунікативні вміння, здатність критично мислити, домовлятись та злагоджено працювати в команді.

Продовжується підготовка студентів 3-х курсів спеціальності 013 «Початкова освіта» до літньої педагогічної практики. На факультативі 09.11 були проведені ігри на знайомство, виявлення лідерів у колективі, практикум з оформлення загонових куточок.

Викладачі комісії шкільної педагогіки Муравська О.А., Юрченко К.І., Іщенко І.В.  із захопленням провели перші  заняття  у школі  вожатого.

Закінчився другий день підготовки студентів 3-х курсів до роботи в літніх оздоровчих таборах. Студенти весело танцювали, співали, демонстрували свої таланти, відкривали свої здібності та насолоджувались іграми. Головне – не сиділи без діла! Кожна особистість – це самобутній, неординарний, яскравий діамант. Студенти вчились в цей день розкривати здібності та проявляти таланти. 
Можна сказати, що літо чекає справжні таланти!

28 травня 2019 року розпочалася весела літня пора для студентів 3-х курсів шкільного відділення , які  будуть працювати вожатими в літніх оздоровчих таборах. Перший день табірного збору пройшов організовано, творчо. Студенти продемонстрували свої вміння згуртовувати колектив , розв’язувати складні педагогічні  задачі, представили власне педагогічне  вожатське кредо. Всі виступи були сучасні, креативні, оригінальні.