Літня педагогічна практика 2016 н.р.

   Для студентів 3 - А, 3 - Б, 3 - В, 3 - Г, 2 - Є спеціальністі «Початкова освіта»; 3 курсу спеціальністі «Образотворче мистецтво» передбачено проходження літньої педагогічної практики.

До цього виду практики були допущені 107 студентів спеціальністі «Початкова освіта»,  20 студентів – «Образотворче мистецтво».

Студенти спеціальності «Початкова освіта», «Образотворче мистецтво» проходили практику в дитячих оздоровчих таборах на Азовському морі - «Ювілейний», «Лазурна райдуга», на Дніпрі - «Маяк» (Вільноандріївка), «Супутник» (Великий Луг) та 73 студенти працювали у пришкільних таборах (3-А – 9;  3 - Б - 8;  3- В - 6; 3 - Г – 13;  2 - Є - 13; 3 - ОМ - 14).

Підготовка до літньої педагогічної практики відбувалась у процесі вивчення психолого – педагогічних дисциплін, а також в ході факультативу «Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих таборах»  із залученням до співпраці фахівців – директорів таборів, організаторів дитячого дозвілля (Архіпова О.О., Присоха К.Ф., Куліковський С.С.). Студенти готовили матеріали (наочність, посібники, розробки свят, розваг, ігор), розучували  пісні, масовки.

У літніх таборах за кожним загоном закріплюється по два практиканти. Практикант разом з вожатим, вихователем планує всю роботу в загоні і за цим планом працює.

Протягом літньої педагогічної практики студенти брали участь у виробничих нарадах, педагогічних радах, вивчали та аналізували досвід кращих вихователів, педагогів-організаторів, методистів, вели педагогічний щоденник; створювали умови для активного відпочинку, оздоровлення дітей і підлітків.

Усі студенти виконали програму практики.

 17.09.2016 року за результатами практики з метою підвищення рівня професійної майстерності вожатих КУ «Запорізький обласний центр молоді» ЗОР за підтримки Управління молоді, фізичної культури та спорту ЗОДА проводив ІІ обласний конкурс вожатських команд «Погляд у літо – 2016!» в рамках обласного проекту «Школа вожатської майстерності». Студенти навчального закладу взяли участь у цьому конкурсі, стали переможцями у номінаціях «Ми вожаті», «Педагогічні дебати».

19.09.2016р. в Запорізькому педагогічному коледжі  відбулася підсумкова конференція «Горизонти літа-2016р.», на яку були запрошені студенти 3-А,Б,В,Г та 2-Є курсів шкільного відділення та 3-ОМ, директори дитячих оздоровчих таборів «Супутник», «Маяк».

 У виступах випускників проаналізовані досягнення літньої педагогічної практики, умови успішного досягнення поставлених цілей, висловлено ряд пропозицій, зокрема:

- залучати частіше студентів до підготовки та проведення масових виховних заходів у коледжі;

- рекомендувати більше сучасних ігор, сценаріїв;

Пришкільні табори (Переглянути)

Супутник (Переглянути)

Організація педагогічного процесу у сучасній початковій школі

Організація педагогічного процесу у сучасній початковій школі

О.М.Мельник

...

Будь-яка свідома діяльність починається із мети, тому дуже важливо, щоб кожен вчитель чітко розумів, до якого результату слід іти, а модель випускника початкової школи повинна бути і на стендах і під склом на столі і в голові кожного вчителя

Ознайомитися з текстом доповіді

ЛОТ-2015 відбувся

Звіт про практику ЛОТу в коледжі 2015 року студентів груп 3-А, 3-Б, 3-В, 3-Г, 2-Є та 3-ОМ

Практика ЛОТу в коледжі 2015 року запам’ятається нашим студентам назавжди. Вони радо хочуть поділитися своїми емоціями.

3-А – «Синьо-жовті світлячки»

Першого дня наш загін був сонливий, не зовсім активний, не хотів приймати ні в чому участі, але згодом бажання допомагати та співпрацювати разом таки зародилося у наших сердечках.

Ми відкрили для себе багато нового, показали себе і на інших подивилися, поспівали і потанцювали.

На мить ми стали однією великою родиною.

Світлячки дякують всім викладачам-методистам за терпіння і допомогу.

Ми сподіваємося, що будемо гарними вожатими!

Успіхів у таборі!

Детальніше: ЛОТ-2015 відбувся

Звіт з літньої практики, початкова освіта

Літня педагогічна практика

Для студентів спеціальності «Початкова освіта», «Образотворче мистецтво», «Дошкільна освіта» навчальним планом передбачено проходження літньої педагогічної практики з 01.06.2015 р.(база 9 класів) і з 24.06.2015 р.(база 11 класів). До літньої педагогічної практики були допущені:

-         спеціальність «Початкова освіта» - 92

-         спеціальність «Дошкільне виховання» - 75

-         спеціальність «Образотворче мистецтво» - 20.

Мета, завдання і зміст літньої педагогічної практики

Метою літньої педагогічної практики є поглиблення професійно-педагогічних знань студентів і озброєння їх методикою виховної роботи з дітьми і підлітками в літній період. Завдання літньої педагогічної практики:

-        виробити у студентів вміння і навички самостійної роботи з дітьми та підлітками в умовах літніх канікул;       

-        озброїти студентів методами і прийомами виховання школярів в умовах літньої праці та відпочинку;

-       виховувати відповідальне ставлення до проведення виховної роботи з дітьми та підлітками;

-         розвивати творчі здібності при організації і проведенні занять в гуртках, секціях, клубах за інтересами;

-         встановлювати педагогічні правильні відносини з дітьми та підлітками в специфічних умовах табірної зміни.

Для підготовки студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах з січня 2015 протягом навчального року проводився семінар з участю викладачів коледжу, спеціалістів з організації літнього відпочинку дітей.

Студенти спеціальності «Початкова освіта», «Образотворче мистецтво» проходили практику в ДОТ «Маяк», «Супутник» - на Дніпрі; «ім.Гагаріна», «Ювілейний» - у Приморську; «Лазурна райдуга» - у Кирилівці. 42 студенти працювали у пришкільних оздоровчих таборах, яких було значно більше, ніж у попередні роки.

Всі студенти виконали програму педагогічної практики.

Результати літньої педагогічної практики були обговорені на підсумковій конференції «Літо - 2015» з участю студентів випускних курсів, були запрошені: директор табору ім.Гагаріна  - Чейлидко О.З.,            Архіпова О.О. – директор табору «Супутник», які відзначили підготовку студентів коледжу до літньої педагогічної практики.