Введення в спеціальність 2-А,Г дшк.

 СХОДИНКИ ДО ПРОФЕСІЇ.

Підсумки практики «Введення в спеціальність» студентів 2-А, 2-Г сп.012 Дошкільна  освіта.

О, вихователь! Ти даруєш світло,

Ти вчиш любові, мудрості й доброті,

Щоб у малих серденьках було завжди літо

Без смутку, прикрості  й самоти.

Навчально-ознайомлювальна практика „Введення в спеціальність” тривала протягом п’яти тижнів.    Мета практики: формування у студентів цілісного уявлення про навчально-виховний комплекс сучасного дошкільного закладу і вихователя як головного суб’єкта виховного процесу в дошкільному освітньому закладі.  

11.10 2018 року  в актовій залі педагогічного коледжу відбулося обговорення  цього виду практики. Вихователь -  дивовижна професія. Вона дає можливість зазирнути в країну дитинства. Студенти 2 курсів поділилися своїми враженнями  про першу практику « Введення в спеціальність»,  адже вони дізналися про різні типи дошкільних закладів, мали можливість впевнитися у обраній  професіїї  - вихователь.

Із всіх професій, які є у світі,

З усіх ремесел на землі  -

Одна лише красується у світлі,

І світло це  - сподобалось мені.

Своїм теплом ти прихиляєш небо.

В маленькому житті  -  лишаєш добрий слід.

І крізь роки дитина  пам’ятатиме про тебе,

Бо вибрав ти, мабуть, найвищу із доріг…

Літня педагогічна практика 2018 дошкільного відділення

Для студентів спеціальності  «Дошкільна освіта» навчальним планом передбачено проходження літньої педагогічної практики з 01.06.2018 р.(база 9 класів) і з 24.06.2018 р.(база 11 класів) протягом 3,5тижнів. До літньої педагогічної практики були допущені 42 студенти спеціальності «Дошкільна освіта».

Метою літньої педагогічної практики є поглиблення професійно-педагогічних знань і умінь студентів, формування  компетентностей виховної роботи з дітьми дошкільного віку в літній період.

Літня педагогічна практика студентів 3-А та 2-Г спеціальності 5.01010101 «Дошкільна освіта» проходила в червні та липні  в ЗДО Хортицького району м. Запоріжжя (№ 231, 269, 235, 291, 205, 287, 240 ).  Всі виконали програму практики.

У літні місяці діти відпочивають від навчання, а їх перебування в ЗДО підпорядковане оздоровчій меті, тобто укріпленню фізичного та психічного здоров’я.. Життя дітей організується за літнім режимом. У цей період зменшується кількість обов’язкових занять і збільшується час перебування дітей на свіжому повітрі (до 80% всього часу), ранковий прийом дітей, ранкова гімнастика відбуваються на ділянці закладу.

У ДНЗ час неспання складається із різноманітної діяльності. Це організовані (за спеціальним розкладом) праця, самостійна та організована ігрова діяльність, розваги. У літній період велика увага надається ігровій діяльності, ознайомленню з оточуючим і природою рідного краю. Студенти усвідомлювали, що у процесі гри вирішуються освітньо – виховні задачі, формуються та удосконалюються необхідні уміння та навички, закріплюються й поглиблюються їх уявлення про оточуючу дійсність. Випускники проводили різноманітні для дошкільників ігри за характером і змістом: сюжетно-рольові, дидактичні, рухливі, спортивні, ігри-забави, народні тощо.

Кожна підгрупа студентів підготувала презентацію за основними напрямками роботи влітку, де чітко визначила тему, мету, форми роботи. Саме літня педагогічна практика  дала змогу нашим студентам  себе реалізувати  і виявити здібності й таланти. Пропонуємо презентації для перегляду.

Матеріали, презентації можна переглянути ТУТ!

Переддипломна педагогічна практика студентів 3-Г дшк.

                                                                Завідувач з навчально-виробничої

                                          практики Гужва О.І.

Сходинка до професії.
 Переддипломна педагогічна практика студентів  3-Г  сп.012 Дошкільна освіта.

Завершилась безперевна практика студентів 3-Г дошкільного відділення.   У відповідності з діючими навчальними планами  24 студенти 3 курсу групи Г в період з 03.04 до 01.05.2018р. були розподілені в базові дошкільні заклади Хортицькоо району №232,235, 240, 272, 291, 7 студентів з них працювали за місцем майбутнього працевлаштування – в дошкільних закладах міста та області - №45, 244, 284,285 та інших.

Детальніше: Переддипломна...

Звіт про проходження переддипломної практики 4-А сп. «Дошкільна освіта».

Чий такий красивий дім?

Грають промені на нім,

Сяє напис «Колобок» -

Це Тетянки дитсадок.

Чий такий співучий дім?

Цілий день пісні у нім.

Кличе музика в танок.

Це Сніжани дитсадок.

Чий такий веселий дім?

Не змовкає сміх у нім.

А малечі - мов квіток!

Це Карини дитсадок.

Ось в таких різних дошкільних навчальних закладах Хортицького району (№231, 235,272,282, 287,291), міста та області ( №33,39,142, «Джерело», Матвіївський ЗНВК) проходили переддипломну педагогічну практику в якості вихователя 23 студентки 4 курсу групи А спеціальності «Дошкільна освіта».

1 березня 2018 року відбулася конференція за результатами переддипломної педагогічної практики. Під час конференції обговорювалися питання досягнень студентів, а також розкрили проблеми у підготовці майбутніх вихователів.

Ведуча конференції, методист практики і класний керівник студентів 4 курсу групи «А» Оласюк Ю.В. запропонувала цікавий сюжет для проведення конференції, яка мала назву «Щоденник пам’яті». «Гортаючи» сторінки такого щоденника, студенти поринули у світ спогадів.

Детальніше: Звіт про...

Введення в спеціальність 2-А, 2-Г

Завершилась п’ятитижнева практика «Введення в спеціальність». Спілкування з дитиною повинно будуватись як педагогічна взаємодія, яка складається з двох взаємопов’язаних процесів: спілкування і спільної діяльності.

Сутність процесу педагогічної взаємодії передбачає розвиток особистості дитини і самого вихователя. Особистість кожного учасника цього процесу отримує свободу для формування і розвитку в умовах комфортного психологічного клімату. Від особистісного потенціалу, професійних і спеціальних знань та умінь, поглядів і переконань педагога залежать ефективність і плодотворність спілкування і спільної діяльності.

 

Мінітвір-роздум