Педагогічна практика «Перші дні дитини в школі»

 Назвемо найвпливовіші з них:

  • повне і своєчасне охоплення навчанням усіх дітей молодшого шкільного віку;
  •  різнобічне використання досягнень дошкільного періоду;
  •  осучаснення та оздоровлення освітнього середовища;
  •  впровадження методик особистісно і компетентнісно зорієнтованого навчання, виховання і розвитку молодших учнів;
  • технологічність методик навчання;
  •  моніторинговий супровід освітнього процесу;
  •  адекватна підготовка педагогічних кадрів тощо.

Студенти педагогічного коледжу «Хортицької національної навчально-реабілітаційно академії» проходили практику «Перші дні дитини в школі» у перших класах шкіл Запоріжжя.

   Ми висловлюємо щиру вдячність учителям шкіл, які поділились досвідом своєї роботи з організації освітнього процесу в перші дні перебування дитини в школі:

Школа,

клас

Вчителі

№ 40, 1-В

Гостіщева Юлія Олександрівна

№ 24, 1-Б

Васильєва Наталія Олександрівна

№ 40, 1-Б

Поточняк Людмила Миколаївна

№ 92, 1-А

Цимбал Тетяна Василівна

     № 40, 1-А

Шевченко Олена Анатоліївна

№ 108, 1-А

Дзюба Лілія Миколаївна

№ 108, 1-В

Дорофєєва Оксана Олександрівна

№ 24, 1-А

Сахно Олена Володимирівна

№ 45, 1-А

Гриценко Ольга Володимирівна

ЗСШІ Хортицької національної академії

Баландіна Юлія Володимирівна

№ 92, 1-Б

Даненко Наталія Миколаївна

№ 108, 1-В

Кравченко Анастасія Віталіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Це творчі, креативні, цілеспрямовані особистості, які щедро ділилися своїми здобутками, досягненнями.

Мета даного виду практики – ознайомлення студентів із своєрідністю    періоду адаптації дитини до нових умов у перший тиждень її перебування в школі. Під час практики студенти виконували роль спостерігачів і колективних помічників учителя.

       Завдання практики:

  1. Познайомитись з особливостями навчально-виховного процесу в перші дні навчання дитини в школі.
  2. Ознайомитись з особливостями роботи вчителя з першокласниками і їх батьками в перший тиждень навчального року.
  3. Формувати дослідницькі уміння, пов’язані з вивченням рівня готовності дітей до навчання.
  4. Розкрити наступність у роботі з дітьми дошкільного закладу, сім’ї та школи.

5.Вивчати особливості психологічного розвитку дитини, узагальнювати зібраний матеріал у написанні характеристики.

За результатами цього виду практики студенти виготовили газети, провели дослідження адаптації дитини у перші дні перебування в школі,  презентували свої творчі завдання, набули неоціненного досвіду. ( Дивись презентації)                  Відеомеатеріали для перегляду!