Літня педагогічна практика 2019

 

Зміст літньої практики передбачає:

  1. Ознайомлення з умовами роботи, правилами внутрішнього розпорядку, традиціями літнього оздоровчого табору.

2. Планування роботи загону на зміну.

3. Організаційно-педагогічна робота.

  1. Проведення творчої виховної діяльності за різними напрямками виховної роботи (моральне, трудове, економічне, фізичне, гігієнічне, естетичне, громадянське).

5. Загартування організму дітей.

6.Дотримання правил техніки безпеки.

7.Організація дозвілля дітей.

8.Випуск стінгазети.

9. Індивідуальна робота.

10. Робота з батьками.

В процесі літньої педагогічної практики студенти повинні виконати такі види діяльності:

-    ознайомитися з умовами роботи оздоровчого табору, правилами внутрішнього розпорядку, традиціями табору, планами виховної роботи;

-    дотримуватися правил внутрішнього розпорядку, розпоряджень адміністрації оздоровчого табору, керівників практики;

-    слідкувати за дотриманням правил техніки безпеки, охорони праці;

-    вивчати специфіку прояву вікових та індивідуальних особливостей вихованців, стану їх здоров’я, умов життя вихованців;

-    організовувати колективну творчу діяльність (пізнавальну, трудову, спортивно-оздоровчу, естетичну, екологічну);

-    сумлінно готуватися до проведення загально табірних справ, виховних годин в загоні;

-    проводити санітарно-гігієнічну роботу та роботу з самообслуговування;

-    проводити індивідуальну виховну роботу з дітьми та підлітками;

-    вести педагогічний щоденник.

В процесі практики студенти повинні оволодіти такими вміннями:

-          визначати мету і завдання оздоровчо-виховної роботи з дітьми та підлітками в таборі;

-          складати план виховної роботи на табірну зміну і на кожний день з врахуванням інтересів та індивідуальних особливостей дітей;

-          організувати самоуправління в колективі і спрямовувати його діяльність;

-          створювати умови для розвитку самодіяльності, творчості дітей та підлітків;

-          організовувати різні форми виховної роботи з школярами, поєднуючи колективну діяльність з індивідуальною;

-          встановлювати педагогічно правильні стосунки з дітьми та підлітками, колегами;

-          педагогічно усвідомлювати і аналізувати досвід своєї педагогічної діяльності.

Для підготовки студентів до роботи в літніх оздоровчих таборах з жовтня 2018  протягом навчального року проводився семінар з участю викладачів коледжу, спеціалістів з організації літнього відпочинку дітей.

Студенти спеціальностей 013 Початкова освіта, 012 Образотворче мистецтво проходили практику в ДОТ «Маяк», «Супутник» - на Дніпрі; «Ювілейний», « Салют» - у Приморську; «Аист» у Бердянську», «Бригантина» - у  Скадовську та 29 студентів (за станом здоров’я і кому ще не виповнилось 18 років) працювали у пришкільних оздоровчих таборах.

Всі студенти успішно виконали програму практики.

ВІДГУКИ ПРО ЛІТНЮ ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ:

Вожатий - 24 на 7 універсальна людина. Ти і аніматор, і парикмахер, і візажист, хореограф, спортивний тренер… та безліч професій поєднує в собі вожатий. Саме такою людиною я змогла побути цього літа в накращому таборі "Бригантина".  Бригантина – це тоді коли діти, від «хочу до дому» , до «не хочу відїзджати». Ми працювали та приділяти  велику увагу роботі з дітьми. Команда Бригантинівців допомогла отримати насолоду від кожного літнього дня не тільки дітям, а й вожатим. Тож я дякую усім людям, які допомогли і підготували нас до ЛПП і сприяли розвитку наших здібностей та якостей педагога: методистам коледжу, Сергію Сергійовичу Куліковському, Ользі Іванівна Гужві. (Зеленко Сніжана, 4-А шк. )

Завдяки цій практиці, ти розумієш, що означає бути з дитиною одним цілим; за короткий проміжок часу ставати сім'єю.( Миронова Єлизавета, 4-А шк. )

Ця практика подарувала мені незабутні емоції. Працювати в ДОТ-постійно  посміхатися та дарувати шматочок свого настрою іншим, створювати сприятливу атмосферу для дитячого відпочинку. Я дійсно отримувала задоволення від того, що я роблю. Дуже прикро, що зміна тривала лише 21 день. ( Кундик Анастасія 4-Ашк.)

Літня практика подарувала мені купу емоцій і веселих і сумних, я неймовірно щаслива, що у мене була можливість так багато часу бути з дітками, переживати з ними усі біди і усі веселощі. Я ніколи не забуду свій перший загін, першу зміну, свій перший табір...він у моєму серці назавжди.( Яценко Єлизавета, 4-Ашк.)

Мені дуже сподобалась літня практика. Це було весело та пізнавально.А. Массіра)

Мої враження від літньої практики:  спочатку літньої практики було важко адаптуватися до табірного режиму, звикнути до того, що я несу відповідальність за здоров'я і життя дітей, але потім, через деякий час я забула за всі мої страхи і переживання і просто гарно проводила час з дітьми і робила все можливе, щоб дітям було так само весело зі мною як мені з ними.( Возна Анастасія, 4-а шк)

Це був цінний досвід.  Після літньої практики без дітей сумно.( Матросова  Анастасія, 4-А шк.))

Літня педагогічна практика справила на мене неабияке враження. Я навчилася спілкуватися з дітьми, знаходити різні підходи до дітей. Я потрапила у чудовий колектив табору "Супутник", який надасть допомогу у будь-який момент, який може підтримати і дати пораду. Табір сформував в мені креативну, відповідальну і дорослу людину.( Супрун Анастасія, 4-А шк.))

Під час літньої практики в оздоровчому таборі, я отримала неабиякий досвід, тільки позитивні емоції,  я познайомилась с чудовими людьми, які допомагала мені протягом практики, які постійно підтримували та надихали. Саме цей вид практики є самим незабутнім та цікавим.(Є. Новак)

Літня практика  збагатила мене новим важливим досвідом, допомогла реалізувати набуті теоретичні знання ряд час лоту та відкрила шляхи для подальшої вожацької роботи.(Єременко Вікторія, 4-А шк.)