Методичний круглий стіл 14.03.19

14 березня 2019 року у коледжі було проведено методичний круглий стіл  за результатами участі викладачів  у майстер-класі та семінарі-практикумі, які проводилися  на базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР

Викладачі  - учасники семінарів виступили з надзвичайно цікавими повідомленнями, які потім перетворилися у жваве обговорення.

Алла Петрівна Олійник зупинилася на проблемі «Основи психологічних закономірностей навчання й нейрофізіологічних особливостей учнів початкової школи». Ця тема важлива для всіх, хто готує вчителя для нової української школи , і хто взагалі займається проблемами навчання, бо сучасна методика базується  на врахуванні  психологічних закономірностей навчання й нейрофізіологічних особливостях учнів. Упровадження ідей Концепції реформування загальної середньої освіти  «Нова українська школа» передбачає урахування вікових особливостей учнів на кожному етапі навчання.

Ляшенко Інеса Анатоліївна представила коментар до авторської методичної системи навчання математики Світлани Скворцової та Оксани Онопрієнко, яку реалізовано у підручниках для 1 та 2 класів нової української школи. Концепція підручників ґрунтується за засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного та диференційованого підходів до навчання, інтеграції знань, створенні можливостей для кожного учня самостійно аналізувати, міркувати, робити узагальнення й висновки. Сучасні інноваційні підходи у поєднанні з класичними основами педагогіки, психології та методик навчання науковців С. Скворцової та О. Онопрієнко мають ефективний вплив на рівень вивчення методики математики студентами – майбутніми вчителями початкової школи.

Акопян А.В. ознайомила з особливостями конкурсного відбору  підручників з української мови  та читання, проаналізувала експертні висновки на проекти підручників для 2 класу. Викладачі виявили нові, ефективні прийоми, використані авторами  підручників, зауважила, на що слід звернути увагу викладачам – методистам  під час практичної підготовки  студентів.

Онуфрієнко Олена Григорівна розповіла про участь у семінарі-практикумі «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти».У першій частині семінару учасники ознайомились із наступними питаннями:

  • STEAM-освіта: потреба чи забаганка?
  • ТЗН vs модель SAMR vs STEAM.
  • STEAM-проекти: освітній аспект.
  • STEAM-проекти: технологічний аспект.

У другій частині семінару учасники виконували лабораторні роботи для учнів початкової школи, використовуючи технологічні інструменти реалізації STEAM-проектів, такі як SCOTTI GO ‒ компактна гра, яка навчає основам програмування дітей від 5 до 12 років, і SMART KOALA «РОЗУМНА РУЧКА» ‒ чудовий помічник у вивченні математики та англійської мови.

STEAM-освіта не тренд, не забаганка ‒ це необхідність. STEAM розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення.

Учасники круглого столу винесли багато корисного і цікавого для впровадження у навчальний процес.

ФОТО семінару можна переглянути за посиланням https://photos.app.goo.gl/cjNDyif54KvE4y558